2020 márc 5

Jobb, ha minden iratunkat egy helyen tartjuk

Biztosan mindenkivel előfordult már, hogy amikor keresett egy fontos iratot vagy dokumentumot, akkor sehol sem találta, mert minden más helyen volt tárolva. De ez nem éppen a legjobb megoldás, mert így lehet, hogy el is veszítünk valamit, amire a későbbiekben nagy szükségünk lenne. Ezért érdemes mindent egy helyen tárolni és kategorizálni, mert így biztosan mindent meg fogunk találni, amikor szükségünk lesz rá. És ha jó megoldást keresnénk, akkor az iratszekrény biztosan jó választás lesz mindenkinek. És az irodában vagy az üzletben is nagy hasznát vehetjük, hogy tároljuk benne a szerződéseket és a számlákat. Hiszen vannak olyan szerződések, amik nem juthatnak harmadik fél kezébe, de ezzel a megoldással ezt is könnyedén kiküszöbölhetjük. És meglátjuk, hogy sokkal nyugodtabbak is leszünk, ha tudjuk, hogy senki nem tud hozzáférni a papírjainkhoz, még akkor sem, ha éppen nem vagyunk az irodában. Ezért ne felesleges pénzkidobásként tekintsünk rá, mert nagy megnyugvást fog okozni a számunkra.



Hozzászólások letiltva.